Nämen, hallå?

Efter skolan stack jag hem direkt och började läsa, jag är besviken över hur boken utvecklar sig, kan vara för att jag inte gillar hur allt kommer bli enligt där jag är i boken nu. Jag är så trött på mitt internet, funkar inte som det ska.. Tråkigt.. Jag ska läsa lite till och sen ska jag sova.
Btw, jag fick ju låna den boken av biblioteket på skolan och ringde för att avbeställa boken som jag har förbeställt.. Tydligen måste jag dra upp till pressbyråan, betala för boken/ hämta ut den och sen måste jag skicka tillbaka den, ringa till dem och säga mitt kontonummer så att dem kan sätta in pengarna där igen.. Ååh.. Så onödigt.. Borde aldrig beställt boken..
Ilandsproblem.. HAHA nää, men jag hoppas att er dag har varit trevlig och att er morgon dag blir lika så nuu ska jag dra och läsa igen, bokmal är man!
PEACE / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0