blääääääääh, vadå trött?

Hähä, jag och nina är back on track igen.. TROR JAG.. Det är jobbigt att blogga stundtals för att man glömmer bort att man har en blogg ibland? I allafall, seg dag idag! Gav nästan upp ett tag och tänkte gå hem men jag tyckte inte att det var värt att gå hem bara för att sova! Har bestämt mig för att inte småskolka denna veckan pga lathet så det är bara att börja lyssna på lektionerna vilket är lika bra sedan jag är i skolan.. Prov nästa torsdag i So, tråkigt.
Och nästa torsdag kommer "Så länge vi båda andas!" ÅÅÅÅÅÅÅH VAD JAG LÄNGTAR! Men jag vet redan vad som händer eller ja lite.. Fast det kan man ju NÄSTAN själv räkna ut.. Jag längtar tills det kommer nya avsnitt av gossip giiiiirl.. Alltså inte på femman.. Nya avsnitt så att man kan tanka! Tror att jag är på avsnitt 17, säsong 2 nu. LOOOVING IT! Stör mig på att jag missa tyra banks show varje dag, imorgon ska jag INTE missa det! Nää.. nu ska jag spamma lite om att denna bloggen är back och track (4 now) och sen ska jag kolla på Sweet Sixteen.. Fastän alla är sådär äckligt jobbigt bortskämda där..
'Buhuuuuuuuuu, jag fick ingen biiiil men jag fick en grym fest buhuuuuuuuu'. Dem borde uppskatta mer saker än materiella ting..
PEACE! / e

Kommentarer
Postat av: josephine

allt bra idag ? :)

2009-03-03 @ 21:29:37
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0