Emma.

Förlåt för den sega uppdateringen men jag lyckas alltid glömma bort bloggen när jag väl sitter vid datorn, sen har det ju varit nyår osv.. Mycket att göra!
Iallafall så tänker jag dela med mig mina nyårslöften, jag brukar aldrig ta nyårslöften på allvar men denna gången ska jag!

> TRÄNA TRÄNA TRÄNA! Och nej, jag vill inte bli smalare, jag vill ha bättre kondis, må bättre osv, orka mer på gympan. Nu när moster har flyttat har hon ingen plats för att ha kvar sitt löpband och gissa vem som kommer få ha det? Jag och min familj! Det betyder att jag ska springa minst 3 ggr per vecka i minst en halvtimme.

> Börja fixa studierna, även om jag har bra betyg så vet jag att jag kan få bättre, gäller bara att kämpa lite till, att inte bara slå igen böckerna när jag har tränat på provet i en halvtimme och anser att jag har ett hum om provet och kommer iaf klara det.

> BÖRJA JAZZDANS OCH TEATER! dans och teater, kan det bli bättre? don't think soo..

> Sitta mindre vid datorn och vara ute mer!

> Se saker positivt! Även om jag har blivit bra på det nu och accepterar mig själv, jag är awesome som jag är.

> PLANERA MER MED VÄNNERNA!

> BLOGGA MER!

> Börja läsa böcker.

> Sluta bita på naglarna.. (att försöka går alltid..)


Nu ska jag dra till Nina! bye (:



ghh

Kommentarer
Postat av: Moni

läcker bild.. allt bra?

2009-01-04 @ 22:40:43
URL: http://monkann.blogg.se/
Postat av: Jaquelines

Se en mindre charmig bild på kissie på min blogg :)

2009-01-05 @ 01:55:21
URL: http://jaquelines.blogg.se/
Postat av: M o l l y m u s

Hej!

Läs gärna mitt senaste inlägg och skriv vad du tycker :)

Kram

2009-01-05 @ 01:59:15
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0