nina.

hoppsanhejsan!
mellandagsrean gör en galen. herregud vad folk är stirriga? vad är det med er?
jag och emma var på novalund! det var kul :D och mycket folk tyvärr. hehe iaf,
vi mobbade folk och letade kläder! på h&m var där en antih&m, (vafan gör man där då?)
jävla fjortis var hon, HAHA.. iaf, så tycker jag inte att den här finanskrisen existerar,
jag menar, kolla köerna i alla affärer, och det har nyss varit jul, så dom som säger
att det är finanskris, jo hej hopp, i min #"&%.. idag är det middag hos mormor&morfar,
mer julklappar wiho.. nejdu, nu ska jag inte skriva mer. :)
kraum.

Har ni handlat något på rean då? :D

Kommentarer
Postat av: bysofiia.blogg.se

kolla in

bysofiia.blogg.se

2008-12-26 @ 23:53:05
URL: http://bysofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0