nina.

mer juul, ge mig, meer jul! sitter och lyssnar på julmusik, för idag, är det julafton!
jag börjar bli som en liten unge på julafton seriöst.. när jag vaknade imorse fick
jag en sån varm känsla för jag kom på att det var just julafton! haha. dumle (min
brors vovve) är oxå som en liten unge, de har fått sätta grindar runt deras gran
för han inte ska slita upp hans paket. haha, så söt! vi ska bort klockan 3, och jag
orkar inte vänta :( har gjort upp ett värsta schema.. HAHA, lite över elva ska jag
gå och duscha, raka benen, göra hårinpackning och ansiktsmask (allt för att
tiden ska gå...) sen efter det ska jag vänta ett tag för att håret ska torka lite, jag
gillar inte att föna det, blir inte samma effekt! haha. senare blir det att kläderna
åker på. sen planerar jag inte mer, får se vad klockan blir och vad som kommer
upp! ha en god jul! :) hoppas ni får fina klappar.
kraaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0