nina.

förlåt för min dåliga update idag! hoppas jag är förlåten, hehe. ganska stressig dag.
har slått in allting till pappa, varit på bio och haft det julmysigt. imorgon är det jul,
är det inte otroligt? jag är så himla pepp justnu.. jävla lyllos ni längre upp i landet,
ni får snö.. men inte vi, kollade precis på vädret. jävla skåne :( vi är bäst endå!
tänk imorgon, man vaknar, kommer på att det är jul, går in o duschar och tar på sig
sina "julkläder" (ja, jag är mobbad och har köpt en röd o fin klänning för någon
månad sedan..) sen ska jag iväg till min bror, där vi ska fira! :) love christmas!
apropå bion, vi såg "vi hade iallafall tur med vädret igen" (inget att rekommendera direkt)
men jag hatar att se en rolig film på bio, där är ju liksom folk runt om kring en, då
kan man ju inte sitta o skratta direkt? HAHA.. man ba "HAHAHA.... " oxå skrattar
ingen annan? nejdu, nu ska jag inte skriva mer. GOD JUL! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0