nina.

jag tänkte innan, denna julstressen, är den egentligen bra för någon? båda mina föräldrar
är helt slut och de säger att de tycker att de känner sig sjuka. är det verkligen så det ska vara?
att man ska må dåligt för man ska köpa en massa julklappar, göra massa julmat, skicka
tonvis med julkort, pynta hemmet och pynta granen, packa in alla julklappar, OCH hinna med
att vara med sin familj? jovisst, det kan gå. men säkert 80% av fallen, håller på just nu
och imorgon med att handla och fixa. jag själv var klar för rätt längesen, och vad gör jag nu?
jo jag sitter och kollar när andra är överstressade och mår dåligt över det. då börjar jag undra
om det är värt det, för det är det inte. jag behöver inga julklappar. jag älskar att ge bort, men
att få är egentligen skitsamma, bara alla mår bra och vi har det mysigt så skiter jag fullständigt
i hur mycket pengar som rullat ur mina föräldrars plånböcker. bara en tanke!

vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: alec

aa det kan man :) på barnavdelningen men det finns storlekar upp till 170

2008-12-22 @ 20:50:52
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tycker det är lite för mycket hysteri kring jul. Jag köper en julklapp i var till alla, det får räcka! Ha en bra kväll!

2008-12-22 @ 20:52:53
URL: http://privatskitsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0