nina.

att skriva det första inlägget är alltid lite svårt. man vet inte vad man ska skriva eller HUR man ska skriva det.
att skriva en hel livshistoria om mig är jag inte så pepp på, så ni får veta lite om mig. jag är då nina, jag bor
i en liten stad i skåne. jag och emma kom på att, varför inte starta en blogg tillsammans? varför inte visa att
två personer, i samma ålder, samma kön, har väldigt olika åsikter? det kan vara kul för både oss själva och
andra att läsa. alla vet väl hur det är i det verkliga livet? visst, det finns folk som INTE vet.
iallafall, detta skulle vara det första inlägget och en liten presentation av mig.
men ni får inte veta så mycket ändå. för att inte göra det första inlägget till en lång roman,
så ska jag försöka avsluta, för nu är det faktiskt emmas tur.
/ nina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0