Emma / Två dagar kvar tills julafton!?!?!

Nu stack Nina precis, ungefär efter vi hade vaknat. Ganska svårt att sova hemma hos mig med min bror och katterna. Snart är det julafton iallafall, jag har inte känt den där julkänslan än vilket är väldigt tråkigt. Är jag den enda? Men det kan nog bero på att det inte är någon snö, antar det. Sen har vi inte börjat julbaka och sånt heller, det ska göra idag! Tiden går så himla snabbt, när man var liten kändes det som att december var en evighet och nu, ja nu är vi redan här! Efter 22 dagar i december som känns som två veckor.. Fick nästan lite panik igår när jag skrev min presentation, kom på att vi ska ju välja skola och linje sen när vi har kommit tillbaka i januari. Såhär väljer jag nog (inte 100% säkert!)

1. LBS (Ljud och bildskolan) > Webbproduktion
2. Elprogrammet > Datorteknik
3. Samhällsprogrammet > ?

 Nu snart ska jag dra till mormor och äta middag där.. Eller egentligen frukost..
Åhfasen, sen måste jag fixa min julklapp till Nina nu med.. Lite sent ute, men min andra julklapp sabbade sig, sånt hatar man när det händer!
Det får väl fixa sig, annars får det väl bli nyårsklapp eller något. Nää nu får jag ta och dra mig till toan och fixa mig snabbt.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0