Emma.

Vaknade nyss, jag tror nog att man kan stänga av sin väckarklocka i sömnen.. eller? För igår ställde jag in på mobilen att jag skulle vakna 12, men jag vaknade vid 2? Alltså måste jag ha stängt av alarmet i sömnen.. Konstigt. Iallafall, jag var hungrig och sugen på att se Step Up 2 för andra gången, den är så himla bra! Får väl dra mig till soffan igen, ha en bra dag!

Sen kan jag ju svara på Ninas fråga jag med, En kändis som jag hatar?
Ärligt talat så hatar jag ingen kändis, men någon som jag INTE gillar det är nog Miley cyrus. Dock diggar jag Hannah montana lite, kul show att titta på om man inte har något att göra. Det som stör mig något enormt är när folk säger att hon är någon att se upp till för att hon har gått igenom så mycket BARA pga att hon gick igenom det där med foton på henne i bikini, bh osv läkte. Bikini, sure.. badar du och ngn tar ett foto på dig så är det inte samma sak. Men hon försöker framstå som sexig på dem bilderna. Sen var det hennes dropping to the floor + touching herself i hennes framträdande på grammys med? Jag menar cmon! Tillhör man disney och är så stor som hon är, ja då vet man fan bättre än att göra sånna saker, för hon är en förebild för många barn (tyvärr) och dem kommer bara ta efter. Kommer hon undan med det kommer väl alla andra också det. Hon kan skådespela, sjunga (ta toner iaf.) och hon ser bra ut (vilka kända gör inte det?) men jag gillar inte henne som förebild för det suger hon som.  Sen hur hon har blivit så känd är för att disney försöker tjäna så mycket pengar så möjligt på henne, synd tkr jag, hon kunde hållt sig till hannah montana i tvrutan!

Btw jag drömde om att Nina dog inatt och blev ett spöke som hauntade mig, fan vad jag grät i den drömmen.. Sen började jag snacka med henne och sånt för hon kunde snacka med mig. Kändes skönt när jag vaknade och insåg att det inte var sant.

Nice design vi har fått va? eller kommer få.. Blir ny header med, thnx Nina!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Var med och tävla om priser från ett kritvitt ställe! Det enda du behöver göra är att besvara en fråga. :-) Kram

2008-12-27 @ 15:40:25
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Natalia

jo det ligger ngt i det du säger ..men samtidigt så förvrider media hur mkt som helst..och om on hon vill känna sig sexig och ta bilder på sig själv så får hon ju det..det var inte ju inte meningen att de bilderna skulle läka ut och hon bad ju om ursäkt.

2008-12-27 @ 15:59:30
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se/
Postat av: moa

Fin blogg! ;)

2008-12-27 @ 16:13:59
URL: http://mmoaas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Om jag hade en snygg kropp som Miley skulle jag också velat ta såna bilder......... AHAH!

Och so what om hon vill känna sig sexig? She's a teenager ya know. typ exprimentera - lät cp men aja.

och hon suger inte som förebild emma :[



1. Hon vågar vara sig själv

2. Hon står för den hon är och försöker inte vara nån perfekt typ som bara är så fejk och töntig

( heheheselenaochdemihosthehehehhost )

3. du vet redan allt jag tkr och jag vill inte skriva långt idag så!

PUSSGODNATT eller nåt.



MILEY ROXX MY SOXX OF!

2008-12-27 @ 21:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0