Emma

yoyo! We're back from the sale. Nyss sa Nina till mig på msn att hon skulle spamma bloggen så såg jag hennes inlägg och jag bara jaha? Förlåt HAHAHA. Ialla fall jag gick och la mig vid halv 4 imorse och fick gå upp vid 8 för att hinna och duscha osv. Ninas pappa hämtade mig vid halv tio. Snacka om att jag var trött! Men det är ju först till kvarn. Iallafall så åkte vi dit där, trevliga bilköer och allt som hör till mellandags rean. Först gick vi och glodde runt, vi bestämde oss för att glo igenom alla affärer igår innan vi skulle köpa något men inte blev det så. Det var helt fullpackat på Gina så vi sket i det stället. Drog till H&M och där var det knappt något folk, eller ja, jämfört med gina. Jag handlade ett par röda byxor där, en tröja och armband, fett nice! Sen drog vi då runt lite, jag letar alltid efter t-shirtar, vet inte varför, är en sucker för t-shirtar med snygga tryck. I vanliga fall brukar jag hitta det på carlings och det gjorde jag, jag orkar bara inte ge 200-500 kr för en jävla t-shirt. Bestämde mig för att trycka eget, ska beställa hem sånt speciellt papper sen. Vi drog till bikbok och kollade där snabbt, köpte ett linne som jag ska trycka stuffs på. Sen köpte jag uggs med, dem är så himla sköna, citerar nina härva "Det är som att gå i morgontoffler hela dagarna!" Vi gick runt lite, åt på mcd sen drog vi till H&M igen. När vi stod där och kollade på armband osv så kom det då en tjej (såg ut som en typisk fjortis) och hennes kompis.
Kompisen: "Var är ... (den tredje kompisen) ?"
Tjejen: " Eh hon är väl och kollar på H&M kläder, alltså seriöst jag tål inte kläderna här dem är såå... Så barnsliga.. Stjärnor och sånt överallt.."
Nina och Emma: *tänker* " hon är säkert en sån jävla gina tricot fjortis."
Sen när hon går så vänder vi oss om och självklart! Stor jävla påse där det står Gina på. Missförstå inte detta, gina är ingen fjortis affär, I mean, jag handlar där själv! MEN det är oftast såna typiska fjortisar som inte vet vafan dem ska ha på sig som drar in där och köper en hel jävla garderob där BARA för att alla andra också handlar där. Och den tjejen är helt ute och virrar, verkar inte ens  som att hon har sett kläderna på H&M annars har hon fan stått och glott på barnavdelningen. Anyway, nu ska vi inte sitta och kasta fördomar här, den där tjejen var kanske jättesnäll och skitsmart och blablabla, jag känner inte henne osv. No hard feelings! Iallafall, vi stack till ÖB för Nina ville ha sån där dove summerglow och det köpte hon! HEHE får väl se om hon blir brun. Nää, nu sitter jag här och glor på kläder på HMs hemsida IGEN! Ska bara beställa lite saker som behövs.. fan vad jag låter bortskämd, har precis shoppat och så sitter jag här och glor på kläder? näääh, denna är inte till mig (: ..

Förresten, vad vill folket läsa här i bloggen? Vill ni ha en "Idag har jag på mig detta" eller dagens hiss och diss, vad vill ni ppl läsa? Videoblogg?.. Ångrar nästan att jag sa det sista, men whatever.. :]

btw Nina, detta är en TREDJEDELS spam
..

Här är uggsen och byxorna.. hot!
d
..

Kommentarer
Postat av: michelle bogar

Haft en fin dag? Titta gärna på min nya design, blev precis klar och skriv vad du tycker. PussPuss! :)

2008-12-26 @ 23:31:52
URL: http://kapten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt och höra! :) jo min har varit kanon. Tack så mycket.

2008-12-27 @ 00:36:59
Postat av: michelle bogar

glömde tydligen skriva i mitt namn och bloggaddress på kommentaren här över. haha

2008-12-27 @ 00:37:38
URL: http://kapten.blogg.se/
Postat av: BYSOFIIA.BLOGG.SE

Sv: Jaaaa eller hur!! :D JB<3

2008-12-27 @ 00:39:20
URL: http://bysofiia.blogg.se/
Postat av: SANAZ

både och kanske :)

2008-12-27 @ 02:11:49
URL: http://sanaz.blogg.se/
Postat av: Bea

balla brallor :) Fick du några fina julklappar i år då? KRAM

2008-12-27 @ 03:47:50
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Emma Gynning

Fin blogg!

2008-12-27 @ 10:35:11
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Byxorna va grymma

2008-12-27 @ 19:08:17
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0