Emma.

Simply having a wonderful christmas time

Nu är baket klart, eller iallafall för dagen. Dock hoppade vi lussekatter och pepparkakor i år, ingen av oss hade någon större lust att hålla på med det så det blev marsipan godis, knäck och ja, några saker till, kommer inte ihåg vad de heter. Tog på ansiktsmask innan, man känner sig så fräsh efter det! Sen köpte jag brun utan sol, eller summer glow innan idag så det tog jag också på mig, jag ser så blek ut. Fast egentligen, det är snyggt med det där friska bleka ansiktet och rosiga kinder, dock så ser man bara det när man har varit ute i snön och är här någon snö? nej och när det stormar såhär blåser man ju bara iväg. Blekfis I am. Nu ska jag ta lite gott och sätta mig framför tvn, är ett skitkul program på femman nu!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men lussebullar som är så gott, hur kan ni hoppa det? fast jag ska inte säga nått, har inte bakat nått inför julen, köper allt istället, ( skämms )

2008-12-23 @ 09:11:28
URL: http://jowhanas.blogg.se/
Postat av: JOANNA

god jul!

2008-12-23 @ 14:55:27
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0