Emma.

Någon som vet var man kan köpa några snygg läder/spandex tights som demi lovato har på bilden?! Jag har letat och letat och det enda jag har hittat är gina tricot men det är inte exakt sånna tror jag + så får jag inte beställa i från ginatricot.se, man måste ge ut sitt konto nmr osv för att kunna beställa, varför kan man inte bara få en faktura hem? onödigt, man vet inte vem som ser allt sen, jag menar, virus = lätthänt.

Snälla säg att någon av er vet något? För på gina tricot i lund är dem sluuut och jag orkar inte leta mer irl. lat hehe ..
update: mjovisst, hittade några exakt likadana på ellos.se sjääääälvklart finns dem inte i min storlek, ska nog prova och beställa hem några i en storlek större? jaaaaa det gör jag.. Kan bara skicka tillbaka dem annars..

ff

k

vafan gief me lädertights, hur svårt ska det vara? :(

Kommentarer
Postat av: Selvina

Tror att jag såg såna på bikbok om jag inte har fel :)

2008-12-29 @ 18:42:55
URL: http://selvinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0