- EMMA / this is real, this is me!

Tydligen så var det min tur nu? JAJA. Vad ska man säga? Hur kan man beskriva sig själv när man aldrig får uppleva sig själv? Dem flesta ser mig som ja, galen, tjejen som kör sitt eget race, någon som bryr sig mycket om sina vänner. Det är väl sant antar jag, för jag är ganska galen eller sepe som jag vill kalla det. Jag skiter i vad folk tycker och tänker sålänge jag mår bra med mig själv, jag har inga som helst problem med att säga vad jag tycker och tänker dvs om mina ord inte skulle såra någon. Sen är jag rättså bra på att bjuda på mig själv med och ibland kan jag vara ganska oseriös, dock händer det bara när jag har tråkigt. Jag är 15 år, född 93 i augsti, och bor i Skåne. Mina mål i livet är väl att vara självständig och framgångsrik. Jag går på högstadiet nu och jag längtar tills dagen jag lämnar den ruttna skolan för gott. Förhoppningsvis blir det Ljud och bildskolan nästa med Nina. Valet för mig är ju advokat eller något inom webbdesign osv. Det beslutet får jag väl ta snart! I alla fall, denna bloggen kommer väl handla om lite "smått och gott" ( LOL!) från oss båda. Jag vet inte, det utvecklar väl sig så småningom. Klockan är kvart i tre på natten och jag är inte trött? Det är ganska konstigt.. Slår vad om att Nina som sitter bakom mig somnar snart..  Lite onödig fakta om mig är väääääl att jag älskar the Jonas Brothers, jag har två katter och jag älskar choklad! När jag inte är med mina vänner så sitter jag oftast framför datorn, är med familjen, sjunger eller spelar gitarr! Detta låter som att jag söker efter en partner? NAAJ, jag är singel och nogfan trivs jag med det!

Peace out yo!


ö
Förlåt för romanen nina..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0